Tele2 vs Sony Ericsson?

Allt bara krånglar! Jag blir så trött. Är det inte det ena, så är det det andra...
Bloggen har det ju varit knas med i flera dagar nu, fast det börjar ordna upp sig. Istället så fungerar inte min mobil som den ska. Jag har haft den hemma i en vecka nu (efter tredje lagningen...) och det fungerar ändå inte. Såklart. Det går nämligen inte att ringa till mig. Men, jag kan ringa ut, ta emot och skicka sms...
Sitter just nu med Tele2s kundservice i telefon, så vi får se om det kanske löser sig. Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Söt blogg!

Men vill du ha hjälp med en ny header till din blogg?

Spana gärna in min :) puss

2009-01-19 @ 17:46:11
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0