Äntligen hemma!

Nu har jag kommit hem från jobbet och är ledig två dagar i sträck! Det ska bli så himla skönt att få vara hemma och ta det lugnt! Eller, jag har en beställningsdesign som jag ska försöka göra klart, men det är ju roligt jobb :)

Senare ska vi åka till svärmor, är bjudna på mat där vilket ska bli trevligt! Känns som det var länge sen jag träffade min lilla svåger (det känns så konstigt att säga det, men joels lillebror - 1,5 år) nu... Tror inte att det kommer bli särskilt sent då jag är trött efter min arbetsvecka.

Nä, nu ska jag gå och krama på min älskling!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesöt blogg :)

2009-07-18 @ 22:09:46
URL: http://crazynightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0