Arbete och lite shopping!

Idag har jag hunnit med både att jobba och att handla lite. Köpte en ny keps till lilla Viktor (som la ifrån sig sin förra igår när de var i stan.) Han blev jätteglad!
Köpte även doppresent och lite annat till Lilly (gudbarn) och en snygg ros att ha i håret. (till mig alltså)

Jobbet gick bra, det var ganska lugnt men tiden rullade på så det var helt okej. Nu sitter vi hemma hos svärmor. Joel leker med sina småbröder (7 & 1,5 år) och jag tror nästan att han har roligast! De skrattar och busar hela tiden! Roligt att de kan ha så kul ihop fast det är så stor åldersskillnad...

Uppdaterar senare när vi kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :) ! Kika gärna in på min ;) kram, Ha En Bra Dag ..

2009-07-28 @ 17:49:44
URL: http://seriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0