Busy

Hej på er!

Det blir lite dålig uppdatering just nu, jag vet... Håller fortfarande på med designen och det tar tid. Som jag sa så är den väldigt speciell, och jag vill göra lite extra på den.
För er som inte vet är bloggdesignandet väldigt tidskrävande, vilket många inte förstår. Det är åtskilliga timmar som spenderas med designen för att få den bra, och för att inte tala om det jobb som krävs för att lägga in det färdiga resultatet. Hjärnan måste vara på topp hela tiden för att det inte ska bli fel i koderna. (visst, det är inte så svårt, men gör man flera stycken om dagen så blir det lite grötigt i huvudet till slut.)

Ville bara tala om det, så kanske ni förstår varför det är tomt här. Jag jobbar för fullt trots värmen, vilket också är rätt krävande. Och varmt!

Jag ska nog ändå ta en paus snart och sätta mig vid tvn med älsklingen. Någon som vet om det är något bra på tv ikväll?



Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Svar; Tack så jättemycket :)

Ja precis, har satt dem ovanpå varandra !

2009-07-05 @ 00:49:17
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0