Hemma är alltid bäst!

Nu har vi kommit hem efter en rolig, trevlig men jobbig dag! Man blir helt slut av att vara borta och känner sig på helspänn hela tiden då man måste passa båttider, mattider och avgångstider... Det gick som tur var bra och maten var underbar! Det fanns allt från lax, potatis, köttbullar och potatis till kycklingspett i världens godaste marinad, oxfilé, klyftpotatis, chokladmousse och vattenmelon! Mums! Det är synd att man blir så mätt på en gång bara...

Imorgon är jag ledig, och det ska bli jätteskönt! Då ska jag försöka bli klar med beställningsdesignen till en otroligt cool mamma! Nu blev ni nyfikna va?
Visar självklart vem det är och hur det blev när allt är färdigt, så håll ut :)

Usch, klockan är bara kvart över tio och jag är jättetrött! Men jag vill inte gå och lägga mig än, det känns lite väl tidigt... Någon halvtimme till ska jag nog klara av att vara vaken i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra

2009-07-26 @ 22:58:51
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Sandra

Vad har du för dig då?

2009-07-27 @ 11:05:36
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

Hej hej

hoppas allt är bra idag...



ville bara önska dej en toppenvecka



kram

2009-07-28 @ 16:08:58
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0