Lördag 4 juli

Det är varmt, men inte lika varmt som för någon dag sedan. På grund av åskvädret igår kväll så blev det inget skrivet här, och inget annat gjort heller för den delen eftersom allt var urdaget. Ganska skönt faktiskt, igen telefon som ringde, inga mail som måste kollas. En mini-semester kan man nog kalla det!

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, det visar sig väl. Min moster (som bor i Härnösand) kommer ner idag och hälsar på, det ska bli trevligt :) Var länge sen jag träffade henne nu.

asd
En bild som jag tog på midsommarafton i år, jag gillar ljuset.
(bilden är oredigerad)


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej, allt bra? :)

2009-07-04 @ 17:49:53
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0