Sängdags för mig

Efter en trevlig kväll hos svärmor (och en sväng till bröderna Thorén) åkte vi hem och tog det lugnt! Jag var trött, men hade tillräckligt med ork för att se en film. Irene Huss - Glasdjävulen blev det, och den var riktigt hemsk! Bra, men hemsk! Den tog precis slut, och nu är det dags att sova för mig. Är jättetrött och ska därför gå och lägga mig.

Imorgon ska vi till Sala för att hälsa på Joels mormor & morfar, vilket ska bli trevligt. Jag hoppas det inte tar hela dagen bara, eftersom jag skulle vilja vara hemma och njuta av min ledighet. Men, vi får se hur det blir imorgon helt enkelt!

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: bea

fin blogg du hade

2009-07-19 @ 00:16:15
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0