Besviken tacksamhet

Det blev ingen spruta för mig idag... Eftersom jag är över 18 så "får" inte mina föräldrar betala för sprutan och jag hade inget apotekskonto eller vad det heter, så det gick inte att ta på faktura (varje spruta kostar 1118:- st!) vilket ingen av oss hade löst... Jag får helt enkelt vänta ett tag! Det gjorde mig ingenting, men det är klart att det hade varit skönt att bli av med det så fort som möjligt. Dum som jag var så tittade jag på när mina systrar fick sina, och det borde jag såklart inte gjort... Usch, hela nålen trycktes in i armen! Fy...
Nu vet jag i alla fall vad jag har att vänta mig, och det känns inte sådär jättebra. Hon lovade åtminstone att jag skulle få ligga ner när jag får mina sprutor eftersom jag talade om att jag brukar svimma. Det var ju snällt :)

Vi har precis, eller för ett tag sen, ätit mat så nu är vi mätta och belåtna. Det blev pasta med vitpepparsås och bacon!
Känner mig lite design-sugen, så jag funderar på att knåpa ihop en ny design ikväll. Får se hur det går när jag väl börjar, man kan (läs borde) inte tvinga fram något!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

vilken spruta kostar så mycket? :|

2009-06-22 @ 19:19:43
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra med dig?

2009-06-22 @ 19:32:57
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0