Bra väder = dålig uppdatering

Precis som rubriken lyder så blir det inte mycket update när det är så varmt och skönt ute...

Jag har nedränking till fredag då jag tar studenten och det ska bli så roligt! Hoppas bara att det fina vädret håller i sig till dess...
Katterna ligger här på sängen och sover, mina sötisar! Jag ska snart gå och lägga en ansiktsmask innan jag hoppar in i duschen! Hade tänkt försöka vara klar till Joel kommer hem (runt strax före fem) så det börjar väl bli dags nu.

Någon som vill se något otroligt gulligt? Håll utkik under kvällen, igår fotade jag så söta små varelser. Man blir helt kär!

Ha det bra så länge, mina kära läsare!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Men vad skumt =S lägg bara toningen på utväxten, på torrt hår och låt det sitta längre, jag brukar ha den i typ 45 minuter- 1 timme. annars vet jag inte faktiskt, fråga din frisör, tråkigt att det blev knas =S

2009-06-01 @ 16:12:53
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0