Final countdown

Imorgon är det dags... Då åker mössan på och champangen & jordgubbarna flödar (okej, inte riktigt, men nästan...) Nu hoppas jag bara att vädret blir bättre och att det åtminstone blir uppehåll. Vi får väl helt enkelt se imorgon hur det blir.

Jag är stolt över mig själv att jag klarat av de här åren som gått även om det inte blev riktigt som jag tänkt mig... Som jag har kämpat och kämpat så känns det bra att det på sätt och vis är över.

Nu ska jag titta på "hjälp jag är med i en japansk tv-show" och sen blir det Criminal Minds. Joel är jättesjuk och mår pyton, han blir nog hemma imorgon och får vila innan han ska hämta mig i stan kl.13 då vi kommer med tåget (lennakatten). Regnar det så struntar jag i att åka med på flaket och åker direkt hem och firar vidare istället!

Nä, nu har det börjat! Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0