Godmorgon!

Fast, jag har varit uppe några timmar redan :) Tog det lugnt, gick upp, gav katterna mat och gjorde frukost (smoothie) till mig själv. Slog mig ner här och jag sitter här än! Idag är det torsdag och dagen före ledig dag vilket innebär att Joel slutar 13.30 istället för 16, skönt :)
Ska väl ställa mig och börja baka bröd lite senare, men först måste jag gå till affären och handla ingredienser! Tar nog en sväng med dammsugaren först, då är det mycket roligare att baka och greja, när det är fint i resten av lägenheten (vilket det nästan aldrig är eftersom katterna hårar som bara den...) Ska även köra igång en ny maskin med tvätt så fort den som är i är färdig. Det är så skönt att bli av med sånt! En produktiv dag, med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: - Emma -

:)

2009-06-19 @ 00:40:35
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0