Hemma igen

Nu har vi kommit hem, varma och klibbiga till våran om möjligt ännu varmare och klibbigare lägenhet... Typiskt! Ska nog sätta mig med ett glas iskall dryck, troligtvis vatten och ta det lite lugnt i soffan.

Kvällen spenderades hos Victor, Liselotte och Lilly, mysigt! Vi tittade på Wallander - Skulden som var obehaglig, men bra. Imorgon ska vi ses igen och ta ett svalkande dopp tillsammans! Lilly var så glad och snäll medan hon var hos mig. Efter en stund brakade det till och hon bajsade på rejält! Sötnosan, hon blev väldigt nöjd och belåten efter det i alla fall :) Skruttan. Hon ler åt oss också, så himla söt!

Nä, nu ska jag ta mig någonting att dricka och sen krypa till sängs med en bok. Måste börja på någon ny, har läst ut alla mina Mari Jungstedt nu... Det känns lite tråkigt faktiskt, när man har fastnat för en serie och sen tar den slut. Jag vet ioförsig inte om det kommer fler i samma serie, men jag fick hem den allra senaste här i veckan, den som nyss kommit ut, så det tar nog ett tag innan nästa bok kommer... Jaja, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0