Klaaar!

Nu är allt färdigt! Det blev mycket bröd, och jag är riktigt nöjd. Gott blev det också :)
Håller precis på att lägga in bilderna från kameran (bara 1077 st...) så jag kan fota ikväll! Har ju faktiskt två minneskort, men jag tror att det andra är fullt också, så jag ska nog tömma det med när jag ändå håller på, det är väl lika bra.

Har en trött liten svart-vit katt i knät också, hon ligger här och myser. Det har väl varit en knasig dag, jag har inte haft tid med dem då jag har bakat och Joel har varit iväg och handlat och inte heller haft tid riktigt... Stackarna! Hon ligger i alla fall här och njuter nu, den lilla stund hon kan ligga kvar innan jag ska gå härifrån. Mysigt värre :)

pinglis
Mina mystjejer i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0