Kräfta, tomat, stoppljus - you name it!

Jag har bränt mig! Har ont i ansiktet, på bröstet och ryggen! Fy. Jag som knappt solade, mest badade. Borde ha smörjt in mig mer, men jag trodde inte att det skulle ta såhär bra...
Vi var nyss och tittade på fyra supersöta kattungar på 4 veckor... Blev så sugen, men det får räcka med våra fina tjejer här hemma! Lägger in bilder på dem senare, eller imorgon - de är bedårande!

Ikväll ska jag också försöka börja med en beställningdesign hade jag tänkt, annars får jag ta det med imorgon. Känner mig lite hängig, men det beror väl på att huden säger ifrån... Det känns nog bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

Vilken mysig blogg!! ska vi följa varann på bloglovin? jag lägger till dig nu, säg til lnär du gjort detsamma! =)

2009-06-25 @ 23:21:09
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0