Skorna

Angående skorna jag fick hem idag så var de lite för stora. Jag blev självklart besviken då det är svårt att få exakt när storlekssystemet är 5,6,7,8,9 och så vidare... Enligt cm-skalan på hemsidan så skulle jag ha en sjua, (jag har 39 i vanliga fall)  men nu när jag fick hem dem så ser jag att det står 40...
Jag får helt enkelt ta med mig dem till stan imorgon och försöka få tag på något slags ilägg eller liknande... Någon som har någon erfarenhet av sånt? Tips mottages tacksamt!

Nu ska jag läsa en stund innan jag somnar.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det finns något som kallas halvsulor, som kanske kan vara bra...

De kan säkert hjälpa dig om du går in i en riktig skoaffär.

Jag har använt såna, och det funkade jättebra !

Men de trollar bara bort ca 1/2 skostorlek...

2009-06-03 @ 10:22:42
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0