Affärsidé

När jag var på väg till affären så fick jag en idé. Jag skickade ett sms till Sanna och frågade om vi skulle ta en promenad. Det ville hon som tur var :) Jag blev glad, det var ju så länge sen vi var ute och gick sist... Vi gick förbi affären och köpte lite "nödvändigheter" (ler lite finurligt) och sen gick vi vidare.
     Det var en mysig (men hal) promenad och det kändes bra att komma ut igen. Pratstunderna man går miste om när man inte masar sig ut - jag har helt enkelt saknat dom!

Ja, när jag var på väg till affären, så frågade jag Sanna om en promenad vilket var en väldigt bra idé.
En riktig affärsidé!

Kommentarer
Postat av: Jonas [Tips & Trix]

Svar: Du menar att inte headern stämmer överens med övriga innehållet?



Det är i stilmallen du ska ändra, och försök inte ändra så mycket med headern, för den är ju en bild, så den är fast liksom.. Justera istället de olika delarna där under. Dock tror jag du får justera bredden också, förutom positionen såklart. Ser nämligen ut som om delarna är större i headern än de verkligen är..

2009-03-06 @ 22:27:32
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Hihi taack så mycket =) Ja men fortsätta att designa, man blir duktigare och duktigare då =)

2009-03-07 @ 01:53:45
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0