Avgjort

sg
Tävlingen är avgjord och designen ligger nu på vinnarens blogg


Nu ska jag nog gå och lägga mig. Kanske läsa en stund! Just nu håller jag på med en bok som heter "I denna stilla natt" av Mari Jungstedt! Hon är verkligen en fantastik författare, hennes böcker är jättebra! Hon har också, bland annat, skrivit "Den döende dandyn" , "I denna ljuva sommartid" och "Den inre kretsen"
Alla är fristående, men ingår i samma serie, det är vissa karaktärer man får följa, och jag tycker att de är underbara! Det är skönt att "känna igen" personer när man börjar med en ny bok, och inte behöva sätta sig in i helt nya karaktärer!
Älskar för övrigt kriminalromaner, och då är de här helt perfekta!
Jaa, då har man skrivit boktips också :) Någon som har något tips på bra deckare/krim.romaner? Hör av er isåfall!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: DINA

Okej, det blir ändå rätt mkt pengar då! Får hoppas att det sitter bra annars är det inte särskilt bra men det går nog bara bra :)

Ha en skön helg! PUSS /Miss D.

2009-05-15 @ 17:05:57
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Melad

fina designer du gör ! :D

2009-05-15 @ 17:47:56
URL: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0