Berg flyttar in!

Grymmaste tjejen i sverige! Hon är så himla rolig, ärlig, naturlig! Jaa, grym helt enkelt.

Har väl inte så mycket mer att säga, det har varit en relativt dålig dag och jag har upplevt en av de största besvikelserna någonsin. Riktigt, riktigt besviken blev (läs är) jag. Det här var liksom droppen!
Tänker inte gå in närmare på det då det säkert kommer bli massa problem och tjafs om jag gör det, och det är det sista jag behöver...

Vi ska se en film sen när Berg är slut, har hyrt en (som jag såklart inte kommer ihåg vad den heter) men jag vet inte om det är något för mig... Mer en Joelfilm tror jag. Får väl gå och lägga mig i sängen och titta på tv om den inte är bra, inte mer med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0