Det eviga sökandet

Nu letar jag klänningar igen... Har hittat två som jag ska försöka få hem senare ikväll! De ligger ute på auktion, så jag hoppas jag vinner, om inte båda, så åtminstone en av dem! Gör jag det så kommer bilder senare.

Jag börjar bli hungrig, har inte ätit något på hela dagen... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men något ska jag väl kunna få ihop. Är bara sugen på en sak, räksallad! Det skulle vara supergott! Men tyvärr har jag inga ingredienser till det, så det får vara. Nä, det blir kanske en varm macka eller något sånt. Orkar inte ställa mig och laga något nu.

Snart börjar Sjukhuset :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack så mycket, men om jag skulle vilja ha en mer märkvärdig bloggdesign skulle jag göra min egen :)

2009-05-11 @ 21:26:13
URL: http://haee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0