Grillkväll

Sitter hos bröderna Thorén och ska grilla! Alltid trevligt att bli bortbjuden istället för att bara sitta hemma. Så skönt att man kan sitta ute i värmen! Imorgon ska jag jobba, så det blir inte sent.

Idag har jag varit barnvakt till Viktor, Joels lillebror, medan hans mamma målat deras veranda. Han har varit så mysig, och han är riktigt duktig på att pussas. Helst med öppen mun medan han håller hårt om båda mina kinder!

Idag åkte Victor och Liselotte in till BB. Värkarna satte igång imorse, men jag har inte hört något på flera flera timmar, så det kanske är i full gång nu. Jag vet inte. Hoppas att allt går bra, jag är så nervös och orolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Är nog inte världens trevligaste och socialaste nu, men det får folk ta! Jag håller ju faktiskt på att bli gudmor!

Uppdaterar senare!


Obs! Glöm inte tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för kommentaren :) och vad kul att du ska bli gudmor! Känslan av en liten nykomling är ju helt fantastisk (based on när syrran föddes för åtta månader sen ^^) :)



Hehe, jo oftast så gillar jag mina drömmar, tycker det är häftigt med vad som pågår där uppe i skallen. Men ja, bara det inte får mig från att inte åka som Au Pair :P



Åh vart åkte du på språkresa? Jag var själv i Torquay, England, 2006 och 2007, ganska givande fast ja STS var ju inte bästa organisationen precis..



Ha det bra

/Emilie :)

2009-05-01 @ 19:08:53
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: :)



Kolla gärna in på min blogg och läs mitt inlägg om Antipiratbyråns skrämseltaktik, och se om du håller med mig. Såg att du sympatiserar med Piraterna. ;)

2009-05-01 @ 21:19:29
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0