Internet

Vårat internet har krånglat hela helgen, därav den dåliga uppdateringen. Samtidigt har jag legat i sängen mest hela tiden och varit dålig, febern har inte försvunnit än och jag hostar fortfarande... Ska jag aldrig bli bra?

Igår var vi på systers konfirmation. Hon var så duktig :) Efter det fick alla gästerna mat hos mamma och pappa! Jag kände mig inte så social, och det var jag nog inte heller, men jag hoppas att de flesta förstod att det var feberns fel, inte deras!

Nu sitter jag och tittar på LA ink - en kille som gjorde en minnestatuering för ost! Haha, han älskade tydligen ost och så hade han blivit laktosintolerant. Stackarn!
Joel är på bandy med grabbarna, det var länge sen nu så jag hoppas det går bra för honom! Vet inte hur länge det håller på, så jag kanske slår på en film eller något sen. Lånade några av mina föräldrar nu ikväll när vi var där som jag kan titta på när jag ligger här med min feber...

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hej hoppas allt är bra?

i bröllopsbloggen när nu datum spikat.

hoppas du kikar in ibland och håller dej uppdaterad



ha en underbar måndag

kram





www.misstessan82.blogg.se

2009-05-25 @ 00:59:38
URL: http://www.brollopsbloggen.webbblogg.se
Postat av: Saga

Haha :) varmt väder idag :)

2009-05-25 @ 16:05:15
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0