Överväldigande känslor!

Hon är så fin, lilla tjejen! Jag fick hålla henne. Den vackra lilla flickan låg i min famn och var nöjd! Åtminstone en liten stund :) Hon passade även på att bajsa lite när hon låg hos mig, det kände jag minsann! Lilla snuttan! Jag är så glad, så lycklig, och kan bara tänka mig hur glada hennes fina föräldrar är, och hur glad jag kommer vara den dagen jag får ett eget barn. Tänk vilken lycka ett litet barn kan framkalla. Det är helt otroligt.
Jag har som sagt en bild i mobilen på henne, men har inte velat lagt ut den utan att fråga hennes mamma & pappa först! Hon är så fin, blir glad bara av att tänka på henne och jag kommer på mig själv att sitta och le!

Idag var vi på 90-årskalas. Joels farfar fyller imorgon, men då jobbar ju alla och därför firade vi idag. Imorgon fyller även Victor så vi ska dit och gratulera på kvällen! Det ska bli kul, jag har längtat efter Lilly hela dagen, (är det inte konstigt egentligen, vi har bara träffat varandra en gång, igår, men ändå längtar jag efter henne så det känns i hjärtat...) så imorgon får jag träffa henne. Och självklart hennes underbara föräldrar!
Victor & Liselotte, jag vill att ni ska veta att jag är så glad att få vara eran vän. Jag tycker om er så mycket och kommer alltid finnas här och ställa upp för er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kan bara hålla med, jag älskar det läppglanset, jag är mer för läppglans än läppstift, och den ger så¨mycket färg oxå. Ha en bra dag!

2009-05-04 @ 06:24:48
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Malin

Va gullig du är :) Jag kommer tillbaka, lovar :p Håller på med akvariumet nu och ska strax åka och köpa en massa nya växter =) Tack tack! Och roligt att du blivit gudmor (tror jag att jag läste), grattis =) kramar!

2009-05-04 @ 12:18:04
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

tack så mkt, snällt av dig!:)

2009-05-04 @ 13:25:43
URL: http://angelicaskarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du gör jättefina designer och du har en jättefin design på bloggen :D

2009-05-04 @ 13:26:41
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Camilla Pettersson

Hej

kommer på mej själv när jag läser din blogg om att jag oxå bara sitter och LER..



Ta hand om dej tjejen..



förresten ang din design som jag var intresserad av

om du inte har börjat med den så kan den vara blå det gör inget för jag kan ju ha texten i rosa..



så slipper du det jobbet.. det ska visst vara tre bilder oxå.jag vill gärna ha en ros så där som det är i hedern ..



Nu några frågor..



Pengarna var ska jag sätta in dom och när?

Ska jag skicka lite bilder?

Texten ?

Och om du kan hjälpa mej med vad jag ska heta i bloggen?

Låter konstigt men jag heter Camilla och alla andra har smeknamn men inte jag,, Millas blogg??

ÅÅ vad svårt det blev..



Kram så länge. Camilla <3

2009-05-04 @ 14:59:36
URL: http://dannelina.blogg.se/
Postat av: Camilla Pettersson

Hej var in på din sida och såg min blogg :D



skulle visa den för en väninna så var det jag där :D



jätte fin

:D

Jag skickar en text till kommentaren.



Camilla

2009-05-04 @ 18:57:53
URL: http://dannelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0