Pill

Sitter och lägger över program till min nya dator, det är lite pill och det tar tid! Det gör inget egentligen, för när de väl är där, så är de ju där. Men jag känner att jag är lite otålig...

Sen ska vi åka och fixa min mosters present hon ska få av oss (hon fyllde 40 förra veckan) nu när hon är nere på besök! Hon bor egentligen i Härnösand och har kommit ner för att bli firad av oss som inte hade möjlighet att åka upp och hälsa på på hennes stora dag.
Jag hoppas hon blir glad för det hon ska få :) Visar sen när hon har fått det, ifall hon råkar ramla in här...

Snart ska jag ta en dusch, vill försöka se lite pigg och fräsh ut, även om jag inte är det och feber-yrar fortfarande...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Åh tack (;

När jag ändå är inne här - hur kmr det sig att du ska rösta på PP?

2009-05-20 @ 18:38:49
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sanna ♥

Svar: Ah okej. (: Jag tycker att de är ett bra parti bortsett från att de skiter i allt som inte har med integritet att göra. Dessutom har deras partiledare sagt att de kan samarbeta med vilket som helst - bara detta parti godtar hela PP's program. Någon hade frågat om det innebar att de kunde samarbeta med till exempel SD, och de hade sagt att "vem som helst". Känns lite läskigt - tänk om de röstar för gemensam abortpolitik etc.

Jag tror ärligt talat att det är farligt med sådana partier som riktar in sig och skiter i allt annat.

Dock är de ganska smarta - väljarna behöver bara veta att de står för en sak (IPRED & FRA exempelvis), när väljarna känner att de behöver veta mycket mycket mycket mer om riksdagspartierna för att kunna rösta på dem.

Men som sagt, tror inte det är så bra med tanke på att de är beredda att samarbeta med vilka som helst, och om de inte kommer med i riksdagen kommer de att samarbeta med det partiet som fick minst röster - lite wierd!

2009-05-20 @ 19:26:48
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, det är så sjukt irriterande och det är ju svårt att inte bry sig. Men nu är det mest bara skrattretande. jaja :) Hoppas att du blir frisk snart!

2009-05-20 @ 22:14:17
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0