Tredje gången gillt

Idag har vi varit på älgsafari med Joels farfar (han fick det som present) och hela tjocka släkten. Tror att alla uppskattade det! Jag och Joel har ju redan varit där två gånger förut, så vi hade ju redan gjort allt det där!

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, jag känner för att sitta hemma och bara ta det lugnt framför tvn med mina gröna vindruvor :) Hoppas att Joel är lika trött som mig och också är inställd på en lugn hemmakväll!



Du har väl inte missat rean som pågår just nu på lustjakt.se?
Sexleksaker från Lustjakt.se

Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Jag rekommenderar lustjakt både för deras snabba leveranser, trevliga personal och deras otroligt bra priser!



Kommentarer
Postat av: Anki

Va trevligt med älgsafari



Kram

2009-05-09 @ 17:09:20
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0