Hemma

Nu är vi hemma igen! Jag är jättetrött och ska nog snart gå och lägga mig. Vet dock inte om jag kommer kunna sova så bra eftersom Victor & Lizzan inte har ringt än... Jag går och oroar mig hela tiden.

Joel och jag sitter och tittar på X-men som går på 3an. Jag orkar nog inte kolla klart, men det verkar vara en ganska bra film! Eller, filmerna. Har inte sett alla (Joel har självklart gjort det) så jag kan bara anta hur de andra är...
Imorgon ska jag jobba mellan 11-15! Just nu känns det lite tungt, men när jag väl kommer dit är det alltid lika roligt!

Nä, nu är det dags att avsluta för kvällen! Godnatt!


Missa inte tävlingen!

Kommentarer
Postat av: caroline

Vart jobbar du någonstans?

2009-05-06 @ 10:33:58
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0