091125

Ikväll har jag varit på ännu en sångövning med kören, vilket gick jättebra! Kan fortfarande inte alla låtar, men efter andra gången jag är där (de andra har varit med i över två månader) så tycker jag att det är helt okej!

Dagen som varit blev ganska händelselös. Jag hade tänkt ringa till Lizzan och kolla om vi skulle ses, men eftersom jag hade ont i både huvud och mage så kände jag att det fick vänta. Jag tog det lugnt istället, ordnade det sista med tävlingen innan den publicerades och lite sånt småpill...

Funderar på att gå och lägga mig och läsa en stund snart, var länge sen. Är inte alls trött, så då kan jag ju passa på att försöka komma igenom boken någon gång istället för att vänta och sen bli så trött att man slocknar efter två sidor!
Jaa, så får det bli. Ikväll är det en läs-kväll! Kanske kan vara trevligt att komma i säng i skaplig tid också, för en gångs skull! Dock är det ju mer än troligt att jag inte somnar förrän sent i vilket fall...

Jaja, nu är det mest bara babbel här känner jag. Bäst att avsluta!
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Kikar tillbaka :)



Tusen tack för ditt besök och din kommentar :)



Skoj med sångövning :) Önskar att jag kunde sjunga bättre. Jag älskar att sjunga men det blir mest synd om andra omkring mig om de behöver höra kråkan (det vill säga mig) försöka sjunga asg



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2009-11-26 @ 05:08:00
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: caroline

Tack för din kommentar, det gick bra:)

2009-11-26 @ 10:09:10
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0