21/11

Middag hos svärmor blev det ikväll. Joel har varit där hela dagen och hjälpt till med lite av varje, själv har jag laddat diskmaskinen med disk några gånger och tagit det lugnt (läs haft tråkigt).
Kvällen spenderades, såklart, hos svärmor vilket var trevligt som alltid! Tog ett glas vin, pratade om allt och ingenting och hade det allmänt mysigt. Tack för det :)
Tack även lille Viktor som alltid får mig på bra humör och lyser upp min vardag.

Nu sitter jag här, lyssnar på lite musik och har tråkigt igen. Vi väntar tydligen på att några vänner skulle komma över, bland annat Joels lillebror med bihang (okej, förlåt, fästmö...) Är inte riktigt sådär jättetaggad för det, men det blir som det blir. De får väl hålla sig i köket så kan jag få vara ifred i resten av lägenheten. Låter inte det rättvist?

Tog även lite bilder under kvällen med mobilen som jag tänkte lägga in. Det fungerar såklart inte bara för det! Får ta och fixa det senare, vet inte vad det är för fel men det verkar vara sladden...

Jaja, hoppas alla haft en fin kväll ♥


We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0