En helt vanlig värdelös söndag

En otroligt seg dag har det här varit. Vi har inte fått något vettigt gjort alls, vilket stör mig. Mest stör jag mig på den tv-spelande sambon som lovade att idag var det en disk- och städdag. För honom. Jag skulle inte behöva göra någonting!
Har dock inte sett något av det än och nu har jag gett upp hoppet på att det blir något över huvudtaget.
Känns även trist att det redan är kväll och hela helgen är över, vilket innebär måndag imorgon.
På tisdag är det deadline för alla mina skolarbeten och jag är inte färdig än...
Har gjort två skrivuppgifter nu idag och har en kvar, plus en större grafisk uppgift som jag ska börja med snart och förhoppningsvis hinna färdigställa imorgon. Blir det inte så, är det kört! Fina odds...

Kan tänka mig att det kan bli lite dålig uppdatering här om allt inte rullar på bra och smärtfritt fram till imorgon. Vi får se!

Skillet - Yours to hold

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Kom igen nu Sanne! Klart du fixar det här! Jag håller tummarna för att allt flyter på som det ska! Kram

2009-11-22 @ 19:05:05
Postat av: Matilda

Säger som Tove jag, du fixar de här! :D håller tummarna för dig! :)

2009-11-22 @ 21:00:13
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0