Fredagsmys, I wish

Dagen har, som de flesta dagar den senaste tiden, spenderats i soffan eller sängen. Jag skulle egentligen färdigställt en hel del skolarbete, men jag har inte orkat sitta vid datorn och göra det eftersom huvudet säger ifrån.
Borde ha ringt till vårdcentralen och frågat varför det inte går över, men jag gjorde inte det heller. Det känns så dumt att ringa när man redan varit där och blivit undersökt och det inte, jag citerar, "är något fel alls vad vi kan se"

Visst, jag är frisk som en nötkärna, jag kommer bara hit för att ni läkare ska ha något att göra om dagarna... Såklart.

Som tur är så ringde min käre far för en stund sedan och tyckte att vi skulle komma dit ikväll så att han kunde bjuda på pizza, och det säger vi inte nej till :)
Det är så skönt när någon i ens närhet är glad och positiv, det smittar liksom av sig då! Jag orkar inte med allt som är jobbigt och tungt mer.

Ikväll är det idol också, vilket jag ser fram emot! Det ska bli spännande att se Tove framföra Himlen är oskyldigt blå som hon tillägnar, som en kärleksförklaring, till sin farfar, vilket jag tycker är otroligt fint gjort.
Det skulle jag också ha gjort, om min farfar hade varit här och kunnat lyssna.

Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen innan Joel kommer hem så kan vi åka hem till mamma och pappa direkt när han kommer.

Hörs senare!
Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: shall

Sv: Ja visst är dom snygga.......

2009-11-20 @ 21:41:09
URL: http://shall.blgg.se
Postat av: Maria med Leo

Ja det är verkligen kul :) Den fanns kvar så nu har ag en plattång äntligen, nu ska jag bara lära mig att göra olika frisyrer :) Hoppas att du har haft en riktigt bra dag!

2009-11-20 @ 23:52:07
URL: http://malosmamma.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Tove gjorde den låten jättefint :) Hoppas du fick en trevlig kväll!

2009-11-21 @ 13:03:05
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0