Kvällens låt

Utdrag ur Taylor Swift's - You belong to me

I remember you drivin' to my house in the middle of the night
I'm the one who makes you laugh
When you know you're about to cry
And I know your favorite songs
And you tell me about your dreams
Think I know where you belong
Think I know it's with me...


Tillgång till spotify? Lyssna på hela låten här


Själv tänker jag nog plocka ihop lite disk och ställa in i maskinen innan jag går och lägger mig. Imorgon är det städning och uppsättning av julstjärnor, ljusstakar och julgardiner som gäller. Tänkte inte vänta till på söndag, utan få det gjort i morgon så man kan njuta av den höga mysfaktorn som uppstår så fort dessa saker kommer fram! Mitt mål är att vara färdig till klockan 17 när Joel kommer hem, vi får se om jag lyckas!
Nu är det dags för sängen och min spännande bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0