November

Snart är den här dagen också över. Jag har spenderat den i sängen och soffan, nerbäddad för att försöka bli av med min extrema huvudvärk som aldrig verkar vilja gå över. Har haft konstant ont sen igår kväll och jag vaknade till och med i natt av att jag hade ont. Det måste vara något som är riktigt riktigt fel, såhär har jag aldrig haft förut. Det känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst och så fort jag vrider på huvudet eller bara rör mig så dunkar och slår det som jag vet inte vad.
Dessutom, ska vi på middag hos mamma och pappa snart och dit kommer även syrrans nya kille. Som vi aldrig träffat förut... Kan det bli bättre? Hur ska han kunna få en bra uppfattning om mig när jag knappt kan röra mig för att jag har så ont?
Nä, den här huvudvärken kunde inte ha kommit vid ett sämre tillfälle...

Nu ska jag försöka sminka mig.


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Din blogg är så sjukt söt! :):love:

2009-11-01 @ 21:51:14
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0