Pappas dag

Vilket vi självklart ska fira! Tyvärr tillåter inte vår ekonomi några fina presenter till våra kära pappor men jag tror och hoppas att de uppskattar omtanken och sällskapet också.
Vi ska åka till min mormor och morfar senare, där vi är bjudna på mat kl. 17. Då passar vi även på att gratulera min pappa. Innan vi åker dit hade jag tänkt att åka upp till farfar en sväng och gratta honom också, tända ett ljus och tala om hur mycket jag saknar honom. Älskade farfar ♥

Igår var jag hos mamma och pappa och hälsade på i stort sett hela dagen vilket var trevligt! Min yngsta lillasyster hade en första killen (just ja, dom var bara kompisar...) hemma - spännande! Ja, jag kan erkänna att jag & äldsta lillasyster antagligen var mest uppspelta, fnissiga och nyfikna av alla!
Lillan börjar bli stor, vilket betyder att jag blir gammal...
Det känns liksom inte som att det var så länge sedan jag hade med mig min första kille hem efter skolan, men nu när jag tänker efter så är det 6 år sedan.
6 ÅR!
Jag var 13 och ansåg mig tillräckligt vuxen för att stadga mig för livet... Tänk så fel jag hade!

Nu blev jag sentimental också, det tyder väl inte på något annat än att man börjar bli gammal?


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Men det finns ett bra talesätt: Gammal är äldst! Det kan man leva länge på!

2009-11-08 @ 15:50:48
Postat av: Elly

ja de är han ;D

2009-11-09 @ 07:01:35
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0