Dags för fredagsmys?

Njaa.. För min del blir det i min ensamhet i alla fall. Om några timmar åker Joel iväg med sina gamla jobbarkompisar på en 24-timmars kryssning vilket betyder att jag får klara mig helt själv under kvällen / natten. Vilket såklart kommer gå jättebra, det är bara det att det är tråkigt...

Nä, nu måste jag gå och hjälpa min något förvirrade och lite små-late sambo att hitta batterier till hans kamera som han ska ha med sig på resan. Ska nog även (för säkerhets skull) kolla igenom hans packning och se till att han inte har glömt något!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag har nu länkat till din blogg :d

2009-10-16 @ 19:05:31
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: lindapoljak

Jag kom in på en person som fått sin bloggdesign gjord av dig. Så tänkte säga att jag tycker du gör väldigt fina designer. Och så undrar jag om du kan förklara hur man gör runda hörn på bloggen. Väldigt tacksam för svar =)

2009-10-16 @ 19:07:02
URL: http://lindapoljak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0