Inget godis före maten!

Pizzan står nu i ugnen och jag har slagit mig ner för att pusta ut! De stora grabbarna (8 år) sitter vid datorn och spelar medan Viktor tillsammans med Joel och Simon & Katarina sitter och tittar på bildspel på tvn från Simon & Katarinas minisemester i Åre från förra helgen!

Jag har redan fått agera "bad babysitter" och nekat barnen godis före maten. Om en timme börjar idol som jag tänkte försöka titta på. Hoppas att middagen då är avklarad och att undanröjningen också är klar.
Det är högst osannolikt, men hoppas kan man ju göra i alla fall...

Nä, nu ska jag ta tag i detta och kolla om pizzan börjar bli klar!
Ha en fin kväll allihopa, så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0