Lördag - Söndag

Vilken helg! Kort och gott kan man säga att det varit helt galet! Vi, jag, Niclas och Joel, hade vårat omtalade ampie-maraton (såg alla American Pie-filmerna efter varandra = 9h 27min) igår vilket gick över förväntan! Vi hade delade meningar om ifall vi skulle orka med alla, eller om vi skulle få titta klart på någon av dem idag istället. Jag hade rätt, och vi såg faktiskt alla filmerna igår kväll/natt. Den lilla detaljen att jag inte gick och la mig förrän kl 8 i morse behöver vi inte tala så högt om kanske... Pojkarna gav upp före mig, men det var inte så pass stor skillnad att det är värt att diskutera.
Före, mellan och efter filmerna spelade och sjöng även Niclas för oss vilket var hur mysigt som helst! Det är verkligen en lyx jag skulle kunna vänja mig vid... Du är grym vännen!
Får jag anställa dig som min privata sångare/gitarrspelare på heltid? :)

Jag gick i alla fall upp runt tolv i förmiddags, så ca fyra timmars sömn blev det ju åtminstone! Är väldigt trött nu och vet inte hur länge till jag orkar hålla ögonen öppna... Hade tänkt försöka kolla på Vem kan slå Filip & Fredrik som jag spelat in ikväll, men får som sagt se om jag orkar med hela.
Klockan är ju trots allt bara 22.17, det känns lite bakvänt att vara såhär trött redan...


En av alla underbara låtar som vi fick lyssna på under kvällen

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; Ja jag tycker också att den är snygg men jag blev så osäker på om den såg tantig ut men det beror nog på vem som tar på sig den. Blir nog nöjd när jag får hem den :) Vad roligt med alla smileys man kan välja mellan :thumbup:

2009-10-19 @ 00:40:05
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; Mmm jag hoppas det :) Allt bra med dig?

2009-10-19 @ 01:01:08
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: andrea och sanja

fin blogg :) kolla gärna in våran =)

2009-10-19 @ 03:13:25
URL: http://andreasanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0