Nattbloggning!

Nä, mitt internet har inte kommit tillbaka än, tyvärr!

Vi är just nu hemma hos mina kusiner och barnvaktar. Ja, de sover ju såklart, och har gjort det länge, men det var nämligen så att deras mamma har varit ute med sina kursare, och frågade om vi kunde hämta henne - vilket vi tyvärr inte kunde eftersom Joel har druckit öl... Fick lite dåligt samvete för det och erbjöd istället att vi kunde kila över hit och sitta här hemma ifall barnen vaknar medan deras pappa (min morbror) åker och hämtar sin sambo i Gävle! Ibland är det verkligen bra att bo så nära varandra!

Jaa, det var väl det jag tänkte säga. Ska försöka hitta någon dator att låna imorgon med, annars kommer jag bli galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0