Rosa Design nr.3

Nu finns Rosa Deisgn nr-3 uppe till försäljning. Det rosa temat är inspirerat av Cancerfondens Rosa bandet-insamling som pågår just nu.

Fler rosa designer kommer inom en snar framtid läggas upp till ett reducerat pris, samtidigt som 50% av priset går direkt till Rosa bandet.

 

 

Genom detta engagemang hoppas jag kunna få in lite extra pengar till den viktiga forskningen.

Tillsammans kan vi förändra!

rosa design nr3

Klicka på bilden för att se designen i verklig storlek

 

 

Priset på alla de Rosa Designerna är 150:-

Av det går 50% direkt till Rosa bandet.

 

 DESIGNEN ÄR SÅLD!

 

Är du intresserad av att köpa en Rosa Design av mig?

Maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar!

Behöver du inte en ny design, men ändå vill hjälpa till? Klicka här



Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Ingen fara, jag förstår :)



Det handlar ju om att göra en bakgrundsbild till wrappern i t ex photoshop. Jag brukar alltid göra en print screen på bloggen och sen göra skugga på det. Om man inte vill ha det enda från toppen är det lättast att göra skugga varsin del dvs header, side & content. Det man ska tänka på är att lägga till padding så att skuggningen syns. I stilmallen är t ex content 600px men bakgrundsbilden med skuggningen blir 620px. Då får man lägga till 10px på vardera sida. Hoppas mitt svar redde ut din fråga :)

2009-10-14 @ 00:07:13
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0