Dagen som gått

Jaha... Idag har jag inte gjort sådär överdrivet mycket, pluggat och suttit här. Det är bättre än ingenting i alla fall!

Gårdagen spenderade vi (som vanligt) med våra bästa vänner. Vi var först på en visning av ett jättemysigt hus. Det var som två lägenheter i ett hus och den mindre lägenheten på ca 80kvm var hur mysig som helst! Jag blev totalförälskad och skulle kunna flytta dit på stört om det skulle vara aktuellt...
Efter den åkte vi hem till dem för att fixa det sista innan deras visning som började klockan halv två. Under tiden vi var där så somnade lillan i min famn, så himla gosigt!

Nu sitter jag här och segar, känner mig väldigt uttåkad och rastlös! Usch...



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag vet, tiden bara rusar iväg. Hon är verkligen stor tjejen nu. Vilken fin tävling du hade ovan, ska nog ta och vara med men har inte tid att fylla i just nu så jag gör det senare :P



Är allt bra med en du då? :)

2009-09-22 @ 15:47:22
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0