En ganska bra dag

När jag vaknade i morse var jag jättetrött. Orkade knappt hålla ögonen uppe! Fick lite senare ett sms från Sanna som ville gå en promenad, vilket vi också gjorde. Det var jätteskönt ute, varmt i solen men det blåste svalt.
Kan ni gissa vad som hände när vi kommit en bit? Jag hittade Joels cykel som blev stulen för någon månad sedan! Gissa om jag blev förvånad! Vi som till och med har varit ute och letat efter den, och så bara ligger den där när jag är ute och går. Hur bra som helst! Vi tog med den hem på tillbaka-vägen och nu står den fastlåst i cykelstället med min cykel.

Snart är allt färdigt med det jag pysslat med ett tag och kommer upp när som helst här. Ska göra färdigt det sista nu, hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0