I'm breaking dishes

Åå, vad jag känner för att baka! Har inte gjort det på hur länge som helst, fick något slags ryck nu och kände att det är det jag ska göra! Frågan är bara om jag har tillräckligt med ingredienser hemma för att få ihop något smaskigt, eller om jag får nöja mig med tanken...
Fast först skulle jag behöva diska lite.

Men vet ni vad? Igår fick vi en sprillans ny diskmaskin av svärfar! Det var bara ett litet problem... Vi kunde inte koppla in den, så nu väntar vi på att hyresvärden ska komma hit med rörmokarn och fixa diskbänken så att vi kan börja använda vår efterlängtade diskmaskin! Tyvärr kommer det antagligen dröja ett tag, och disken diskas ju inte av sig själv direkt... Det är väl bara att börja kan jag tro.

ads

Dags att börja plocka ordning i köket...

(det känns som att det ser ut såhär här hemma just nu)

 


Bilden direktlänkad till källan.

 


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Tack så mycket sötnos! jag ska leta lite!

2009-09-10 @ 15:52:49
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Camilla

Blev det något bak? Själv funderar jag på att göra ciabatta idag..får se om jag orkar komma tillskott :p

Jättefin blogg förresten!! :)

2009-09-13 @ 09:10:08
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0