Något nytt

Nu ni, har jag gjort något jag aldrig gjort förut! Det är nämligen så att jag gjort en design till Sara.
Jaha tänker ni, vad är det med det då?
Jo, det ska jag tala om, det som är speciellt med den designen är att den ligger på metrobloggen.se och inte på blogg.se's plattform som jag brukar göra till. Jag har lyckats att lära mig det också, och jag är nöjd med det :)

Jag vet att jag sagt nej till flera som frågat om jag kunde göra en ny design till dem bara för att den skulle ligga på metrobloggen.se, men nu vet ni att jag även tar såna jobb också! Bra va?

 

saras

Allt är gjort efter Saras egna önskemål och ideér.

Du kan besöka henne och samtidigt se designen i sin helhet genom att klicka på bilden ovan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0