Obs! Rättelse - Provet

I förmiddags åkte jag och älskling in till stan tillsammans för första gången på länge. Han skjutsade mig till skolan där jag gjorde provet och pratade lite med min handledare och hämtade sedan upp mig när jag var klar. Efter det följde jag med honom till arbetsförmedlingen (af) där han skrev in sig.
Det är nämligen så att Joel blev varslad från sitt jobb på Wikmans Elektriska i Uppsala för fyra veckor sedan, och förra veckan var hans sista. Därav mina depp-stunder. Har inte velat prata om det här i bloggen eftersom det har tagit hårt på oss båda två. Allra helst på Joel. Min fina lilla darling, jag önskar jag kunde göra något för att lösa allt det här...

Ja, så nu vet ni hur det ligger till här hemma i alla fall, det är inte på topp men vi kämpar på. Jag ska försöka bli klar med mina kurser så fort som möjligt så vi kan komma på fötter igen.

Nu ska jag kika på sista Roast på Berns!

Där hade jag helt fel. Det var inte sista Roast som jag trodde och jag blev såklart glatt överraskad :)
Yaay!



Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, tänkte bara kika in och önska dig en bra tisdag! :)



kram

2009-09-28 @ 22:31:17
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Hej igen! =) Förlåt att jag missuppfattade dig så, va inte meningen om de gjorde dig upprörd eller så.. "/

Men som sagt, du har ju all tid i väärlden på dig! Ingen stress, oavsett bebis nu eller om 5 år, så är den ju alltid lika välkommen! :)

Jo, ja tror det också. Och som nu, alla har bugaboon å den SKA man ha.. Varför? Den e skitful! och för dyr. När jag kan hitta en finare och för så mkt mindre pengar. Ekonomiskt här! :)



Hur har de gått på af? "/ Vet hur det känns. Blev varslad nu för 3 veckor sen, därför har ja också deppat i bloggen om jobb. De är inte kul.. Och de finns ju verkligen inga jobb heller!



Ha en bra dag för övrigt!! =) Krama

2009-09-29 @ 10:25:35
URL: http://mammansangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0