Tröttis

Har suttit här och försökt fixa lite nya finesser till bloggen, men det blir inte riktigt som jag tänkt mig... Är nog för trött för att hålla på med det just nu, så därför lägger jag ner och fortsätter imorgon istället!
Förstår inte, är trött hela tiden, och så har det varit ett tag nu. Vet inte varför. Sover gör jag ju, så det borde det ju inte bero på... Jag får väl klura på det helt enkelt och se om jag kommer fram till något bra!
Imorgon ska jag även göra färdigt en beställningsdesign till min syssling, kul! Hoppas hon blir nöjd :)

Godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv! Tycker bara det är kul med långa kommentarer!:) När pluggade du till GF? Har du jobba som det efter utbildningen sen då?

Kul att höra att du också gillar det, jag är lite osäker själv om jag vill JOBBA med just det i framtiden, men jag kommer alltid ha designa, formge och skapa som ett stort intresse!



Kramar!

2009-09-29 @ 23:52:56
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Nu har jag och min son äntligen orkat oss ut och skickat ditt pris. Han har haft feber och fått två tänder, jag har sökt jobb och min sambo har börjat jobba. Så det har varit en del som hänt här! hoppas det kommer fram till dig snart! :)

Angående att du känner dig trött kanske beror på att det har blivit höst nu och att det blir mörkt ute snabbare. För lite sol? Eller kanske har du järnbrist? Trötthet är ett vanligt tecken då.

Hoppas du blir pigg snart! Ha en bra dag!

2009-09-30 @ 12:34:30
URL: http://emeliesgodsaker.blogg.se/
Postat av: Josefine

Trötthet = gravid? ;)

2009-09-30 @ 13:04:53
Postat av: Johanna

hehe tack. ju mer man tittar på de ju mer fattar man nått utav de:P jag har vart på väg flera gånger att beställa en design hos dig, har lite dåligt med pengar just nu men jag skulle jättegärna vilja de senare=)

2009-09-30 @ 14:00:09
URL: http://johannalovetommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0