28 April 2010

Feber, dunderförkyld och allmänt slut i kroppen av att inte ha någon matlust. Tänk vad lite feber kan göra med en...
Jag ska ändå pallra mig ut till postlådan och kolla om mitt körkort har kommit än, tänk vad glad jag skulle bli :) Skulle egentligen varit in till stan för att hämta ut mitt nya pass idag också, men jag kände att jag inte hade orken på min sida och skjuter nu upp det på obestämd tid. Antagligen till början av nästa vecka.

Idag fyller min kusin 9 år, och ikväll ska vi ju givetvis gratulera honom. Får se om jag kan proppa i mig några alvedon och hålla humöret och orken uppe en stund eller om jag stannar hemma. Skulle vara kul att vara med, men vi får se hur jag mår senare ikväll. Det tar ju ändå bara två minuter att gå dit, så en liten stund ska jag nog klara av hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0