Torsdag

Uppe, vaken, eller jaa, vad man nu ska säga... Har legat och vridit och vänt mig i sängen sedan 03.24 utan att egentligen kunna somna om ordentligt någon gång. Mest bara varit som i dvala hela natten. Klockan nio gav jag upp och nu sitter jag här. Ska försöka äta något innan jag eventuellt åker till våla beroende på om jag fått någon avi på posten eller inte. Annars blir det stan och polishuset för att hämta ut nya passet innan jag åker vidare till gränby en sväng för att handla det sista till mitt älskade gudbarn (eller, som det heter nu egentligen, fadderbarn, vilket jag tycker låter mer som ett barn i ett annat land man skickar pengar till varje månad för att det ska överleva, få gå i skola osv. Därför har jag valt att fortsätta säga gudbarn...) som blir hela 1 år på söndag! Stora tjejen! Tänk vad tiden går... Vill ni se hela hennes utveckling från det att hon föddes till nu? Klicka här för att komma till hennes mammas, och min älskade väns blogg!



Never regret anything that made you smile



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0