Äntligen lördag

Ska strax byta om för att om 40 minuter ta bussen till våla där jag ska hälsa på familjen Röjerås en sväng. Ska bli trevligt :) Dock tar det emot lite att gå utanför dörren i kylan, men det är det värt bara jag kommer på bussen sen!
Tyvärr har nog lillan hunnit somna innan jag kommer, men det är väl sånt som händer. Jag hinner ju träffa henne någon annan gång :)

Gårdagens redovisning gick relativt bra i alla fall, får åtminstone godkänt vilket jag är nöjd med. Efter jag varit där åkte jag resten av dagen med Victor innan jag tog bussen hem igen för att gratulera min moster som tog sjuksyster-examen igår - grattis till henne!
Bilder från den knasiga och otroligt roliga färden med Victor kommer upp senare, missa inte det!

Nu måste jag kila om jag ska hinna!


Kommentarer
Postat av: chatte & sofia

härligt :)

2010-01-23 @ 18:25:56
URL: http://elitsnack.blogg.se/
Postat av: Sexkammaren

Svar:

Nej, att behöva gå upp så mkt i vikt är ju inte alls roligt, det förstår jag.

Hoppas dock inte det är samma sak om du sätter in pstav .. men det frågar du ju säkert innan.



Finns för och nackdelar med de flesta preventivmedel tror jag.

2010-01-24 @ 17:45:24
URL: http://www.sexkammaren.blogspot.com
Postat av: Matilda

besök min blogg om du vill läsa texter med passion och något äkta bakom? Dagliga uppdateringar, massa bilder, dans och musik... tankar och funderingar.



Kika in du också, har just nu uttryckt min tanke om paradise hotel... läs och säg gärna din åsikt.



Kram!



Http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-01-24 @ 18:35:19
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0