Gaaah!

Blogg.se, vad håller ni på med?! Mitt läkarbesöks-inlägg som jag skrev igår hann aldrig bli publicerat innan det började krångla. Hade precis skrivit färdigt och skulle publicera när det kommer upp en ruta om att jag måste ha användarnamn och lösenord för att få gå vidare... Knas! Testade självklart skriva i några förslag, som naturligtvis inte fungerade, innan allt kajkade ihop och det stod så fint "service unavailable" och "internal server error" vad jag än gjorde... Kul!

Såå, därför kom det ingen doktor-update igår... Ska försöka (om blogg.se tillåter det) att skriva om och kanske till och med få publicera det lite senare! Känner att jag mest bara är för irriterad för att ens försöka med det just nu...



Kommentarer
Postat av: Innocent & Chris

Veckans blogg-tävlingen är tillbaka. Missa inte din chans att vinna. Skriv bara Innocent & Chris i följande inlägg så är du med och tävlar!!



http://innocentandchris.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-1.html

2010-01-30 @ 20:03:08
URL: http://innocentandchris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0