One step forward, and two step backwards

Jag blir, helt ärligt, totalt galen snart! Funkar det första, så krånglar det andra, och funkar det andra, så är det det tredje som inte vill som jag... USCH!

Imorgon är jag "ledig" vilket innebär att jag inte behöver åka iväg tidigt imorgon bitti för att vara barnvakt. Det känns skönt eftersom jag är hes och har feber. Fast det har varit väldigt mysigt att få ha lite egentid med lille de här dagarna också :)

Såå, när jag nu är ledig och sjuk tänkte jag passa på att gå igenom bilderna jag tog i lördags (ca 400 st) för att sen skicka dem vidare till pastoratet som gärna ville ha kopior. Smakprov är garanterade här, men när vet jag inte. Det beror självklart på hur lång tid det tar, och hur mycket ork jag har.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken fin blogg du har :d

2010-03-31 @ 15:41:06
URL: http://blondieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0