Onsdag & Torsdag

Gårdagen började med att jag klockan 08.30 körde syster in till stan där hon skulle uträtta lite ärenden och sen vidare till skolan. Efter det åkte jag direkt till Våla och BVC där jag möttes upp av Liselotte, Lilly & Lillys mormor. Det var nämligen dags för 1-årssprutan och övrig kontroll på lilltjejen som nu inte alls är så liten längre...
Följde sedan med dem hem och spenderade resten av dagen med mys och välbehövligt prat där. Tack för en bra dag och att jag fick vara med er ♥

Blir nog en seg dag idag, jag är trött hela tiden och mitt sjuka verkar aldrig vilja gå över. Tänkte lägga mig i soffan med mitt täcke och titta på en film eller något. Lånade med mig hela Jönssonligan-boxen från mamma & pappa igår när jag var där och hämtade bilen, så jag har att göra en stund...


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Hehe .. Du såg det så tydligt ;)

Gjorde inte min man.. HAHA!

2010-05-06 @ 14:34:53
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Haha! Nej, det tror inte jag heller.

Jag hade blonderat mitt hår en gång och kom hem.. maken visste att jag var iväg men ändå sa han inget.. fan vad arg jag var då..

2010-05-06 @ 14:51:08
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0