En dag i stan

Kom hem från stan för ungefär en timme sedan, då började jag plocka undan och städa hallen, tv-rummet och badrummet. Har varit på nya Ikea i Uppsala som invigdes igår! Jättestort och fint, fast det var lite svårt att hitta... Där gick vi omkring ett tag, jag och mamma, och jag handlade massor av bra grejer! Bland annat en ny lampa, två snygga glasburkar som jag ska ha i badrummet (kan visa sen) nya kökshanddukar, diskborstar, 17(!) plastbyttor av olika slag (matlådor, små burkar mm.) Ja, lite smått och gott helt enkelt! Tänkte köpa en stor matta till hallen, men jag ska kolla vad Joel tycker först!

Köpte ett par nya jeans också, och två par skor också - välbehövligt!

Nä, nu har jag vädrat (haft fönstren på glänt, ca 3cm, så inte katterna kan ramla ut) och haft min lilla paus, så nu är det dags att fortsätta! Snabeldraken och disken väntar! Hade hoppats vara klar med allt när Joel kommer hem, men vi får se om jag hinner det...

Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Duktig du har varit! Annars brukar man ju tappa orken när man varit i stan. Men det är klart med många kassar med sig hem vill man piffa till det! Jag köpte ju mest schampon och deoderanter så jag behöver inte fixa så mycket;)

Kram

2009-04-02 @ 19:09:27
Postat av: Jinet

Vilken fin blogg du har! :)



Hur mår du då?

Kram!

2009-04-02 @ 20:30:09
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-04-02 @ 22:48:49
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0